Gestió de qualitat

Podem definir ShBarcelona com un conjunt de professionals de diferents disciplines i procedències que formen part d’un il·lusionant projecte empresarial nascut l’any 2000.

Originalment ens hem dedicat a acomodar persones, tant en les modalitats d’allotjament com en lloguer i any rere any hem aconseguit una extensa cartera de pisos i apartaments, la majoria d’ells magníficament equipats i situats en els millors emplaçaments de Barcelona.

Som membres d’Apartur i estem acreditats com operadors d’ ”Habitatges d’Ús Turístic” (HUTS). També formem part del Col·legi Oficial d’Agents de la Propietat Immobiliària i al d’Administradors de Finques. Totes aquestes institucions avalen la nostra gestió i bona pràctica.

D’igual manera acreditem una llarga experiència professional en la mediació immobiliària, tant en la compra com en la venda d’immobles.

Actuant amb rigor i transparència, optimitzant constantment tots els nostres processos i garantint un alta qualitat de servei, ens hem guanyat la confiança de les més prestigioses entitats, empreses, escoles de negocis i universitats, tant nacionals com internacionals.

L’objectiu de la política de qualitat del nostre Grup és consolidar aquesta realitat en el marc de la millora continua, i en aquesta línia hem implantat un Sistema de Gestió de la Qualitat basat en la Norma UNE-EN ISO 9001:2015.

Abast de la norma UNE-EN ISO 9001:2015

  1. La prestació de serveis de lloguer i compra-venda d'immobles, neteja d'habitatges gestionats per l'empresa i corredoria d'assegurances.
  2. La prestació de serveis de reformes, manteniment i interiorisme d'habitatges.

Per tot això, a ShBarcelona ens comprometem a:

  • Complir amb tots els requisits legals, així com tots aquells requeriments que l´organització subscrigui.

  • Promoure la millora contínua dels nostres processos per garantir el màxim nivell de qualitat en tots els serveis.

  • Satisfer les necessitats reals dels nostres clients i d’altres parts interessades.

  • Assegurar la formació continuada de tot el personal de l´organització.

  •  Implicar al personal de l´organització en el sistema de gestió i en la recerca de la millora contínua.

Mitjançant el desenvolupament d’aquestes accions, ShBarcelona es compromet a la millora contínua  del seu Sistema de Gestió de la Qualitat.

Així mateix, i per assegurar que aquesta política de qualitat es compleixi, aquesta Presidència es compromet a definir uns objectius de qualitat coherents amb aquesta i a revisar periòdicament el sistema per garantir la seva eficàcia.


Eduard Itoiz

President del Grup Sh

Octubre 2018

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a millorar la seva experiència i els nostres serveis, analitzant la seva navegació. Si continua navegant o clica al botó “Acceptar”, estarà acceptant el seu ús. Pot impedir la seva instal·lació, encara que pot ocasionar dificultats de navegació.
Més informació