Gestió de qualitat

Podem definir ShBarcelona com un conjunt de professionals de diferents disciplines i procedències que formen part d’un il·lusionant projecte empresarial nascut l’any 2000.

Originalment ens hem dedicat a acomodar persones, tant en les modalitats d’allotjament com en lloguer i any rere any hem aconseguit una extensa cartera de pisos i apartaments, la majoria d’ells magníficament equipats i situats en els millors emplaçaments de Barcelona.

Som membres d’Apartur i estem acreditats com operadors d’ ”Habitatges d’Ús Turístic” (HUTS). També formem part del Col·legi Oficial d’Agents de la Propietat Immobiliària i al d’Administradors de Finques. Totes aquestes institucions avalen la nostra gestió i bona pràctica.

D’igual manera acreditem una llarga experiència professional en la mediació immobiliària, tant en la compra com en la venda d’immobles.

Actuant amb rigor i transparència, optimitzant constantment tots els nostres processos i garantint un alta qualitat de servei, ens hem guanyat la confiança de les més prestigioses entitats, empreses, escoles de negocis i universitats, tant nacionals com internacionals.

L’objectiu de la política de qualitat del nostre Grup és consolidar aquesta realitat en el marc de la millora continua, i en aquesta línia hem implantat un Sistema de Gestió de la Qualitat basat en la Norma UNE-EN ISO 9001:2015.

Abast de la norma UNE-EN ISO 9001:2015

  1. La prestació de serveis de lloguer i compra-venda d'immobles, neteja d'habitatges gestionats per l'empresa i corredoria d'assegurances.
  2. La prestació de serveis de reformes, manteniment i interiorisme d'habitatges.

Per tot això, a ShBarcelona ens comprometem a:

  • Complir amb tots els requisits legals, així com tots aquells requeriments que l´organització subscrigui.

  • Promoure la millora contínua dels nostres processos per garantir el màxim nivell de qualitat en tots els serveis.

  • Satisfer les necessitats reals dels nostres clients i d’altres parts interessades.

  • Assegurar la formació continuada de tot el personal de l´organització.

  •  Implicar al personal de l´organització en el sistema de gestió i en la recerca de la millora contínua.

Mitjançant el desenvolupament d’aquestes accions, ShBarcelona es compromet a la millora contínua  del seu Sistema de Gestió de la Qualitat.

Així mateix, i per assegurar que aquesta política de qualitat es compleixi, aquesta Presidència es compromet a definir uns objectius de qualitat coherents amb aquesta i a revisar periòdicament el sistema per garantir la seva eficàcia.


Eduard Itoiz

President del Grup Sh

Octubre 2018

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para recopilar información con la finalidad de mejorar nuestros servicios, así como el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegando, supone la aceptación de la instalación de las mismas. El usuario tiene la posibilidad de configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de página web.