blog shbarcelona español   blog shbarcelona français   blog shbarcelona english   blog shbarcelona russian   blog shbarcelona russian   blog shbarcelona   blog shbarcelona   blog shbarcelona
Anar de compres a Barcelona

DESIGUAL OBRE UNA FLAGSHIP A BCN

Pisos de lloguer a Barcelona
Escrit per Mercedes

Desigual és una botiga de roba i accessoris amb seu a Barcelona, caracteritzada pels seus dissenys estampats i per la incorporació de graffitis als mateixos. Té col·leccions per a dona, home i nen, i fa venda al local i també on-line.

Alguns dels seus lemes, al llarg dels anys, han estat Real Life, Magic Stories, Luxury Feelings, Me&You, Wow, All Together i l’últim, La vida es Chula.

Desigual 3 Ha engegat alguna campanya rebuda amb un ventall d’opinions, com l’estrenada al gener 2011 a Espanya i Portugal, en la qual convidava als seus clients amb el lema “Entra nu i surt vestit”. A Madrid unes 200 persones van fer cua en roba interior al carrer per aprofitar les rebaixes d’hivern de la tenda. La mateixa campanya es va repetir a Londres, Berlín, Estocolm, Madrid, Praga i Nova York al juny d’aquest mateix any, i al gener 2012 a Madrid, Sevilla i Lió.

La polèmica va créixer al Juliol del 2013, quan va convocar una “nakedparty”: fins aleshores els clients podien presentar-se en roba interior, però aquest cop era requisit imprescindible que hi anessin nus. Malgrat que l’empresa ja havia estat sancionada l’any anterior per un altra campanya similar, aquest cop no va haver-hi queixa per part de les autoritats.

La marca ha signat col·laboracions amb el dissenyador francès Christian Lacroix o amb Le Cirque du Soleil per dissenyar la col·lecció de roba “Desigual inspired by Cirque du Soleil”, composta per 60 peces de roba i accessoris.

Compta amb tendes a 44 països, entre els quals estan Estats Units, Dubai, gairebé tots els europeus, Colòmbia, Xile, Veneçuela, Kazakhstan o Japó.

desigual 2Ara planeja inaugurar un “flagship” (vaixell almirall) al centre de Barcelona, a la Plaça de Catalunya, just al costat de l’Apple Store. Aquest nou espai comptarà amb una superfície de més de 3.000 metres quadrats en tres plantes. Les obres s’iniciaran a l’octubre, i es preveu que generaran al voltant de 50 llocs de treball. Té prevista la seva obertura a finals d’aquest any.

El flagship de Barcelona, al costat del de Preciados a Madrid, seran les úniques botigues de la marca al món que tindran a la venda absolutament totes les categories de productes: Woman, Man, Kids, Accessories, Shoes, Living, Sort i Beauty, així com els dissenys fets amb Christian Lacroix, i la col·lecció del Cirque du Soleil.

Valora aquest post

Sobre l'autor

Mercedes

Mercedes és escriptora, community manager i experta en SEO.

Deixar un comentari