
el 02/07/2028
el 02/07/2028

DISPONIBLE DES DE JULIOL
Pis lluminós de lloguer a Eixample, al barri de la Sagrada Família de Barcelona. Pis totalment moblat de 46m2 habitables, d´estil rústic, amb sostres de volta catalana i dotat d´aire condicionat fred/calor. El saló menjador té dos accessos a balcons amb vistes al carrer i una cuina oberta amb perfectes acabats, equipada amb forn, microones, nevera i vitroceràmica. L´immoble està dotat de dues habitacions, una doble amb llit doble i sortida a balcó i una habitació individual amb armari. El bany del pis és independent amb bidet i banyera. Segon pis a finca amb ascensor situada a prop de la fabulosa basílica de la Sagrada Família.
Preu índex estatal 893,09€/mes
Situació dins dels darrers 5 anys: llogat
Preu d'última renda: 930 €/mes
Certificat energètic amb qualificació G
Propietari NO és gran tenidor.
Actualització de la renda segons IRAV
Els honoraris de la gestió immobiliària i la formalització del contracte seran a càrrec del propietari. Es requereix un dipòsit mínim de tres mesos com a garantia per al contracte. La durada del contracte és de 10 anys , en cas que l'inquilí decideixi no complir la durada acordada, en aquest cas 5 anys, s'aplicarà una pensalització equivalent a un mes de la fiança.
Trobeu la vostra nova llar amb ShBarcelona . Contacti'ns avui mateix per obtenir més informació i concertar una visita o reserva en línia.
DISPONIBLE DESDE JULIO
Piso luminoso en alquiler en Eixample, en el barrio de la Sagrada Familia de Barcelona. Piso totalmente amueblado de 46m2 habitables, de estilo rústico, con techos de volta catalana y dotado de aire acondicionado frío / calor. El salón comedor tiene dos accesos a balcones con vistas a la calle y una cocina abierta con perfectos acabados, equipada con horno, microondas, nevera y vitrocerámica. El inmueble está dotado de dos habitaciones, una doble con cama doble y salida a balcón y una habitación individual con armario. El baño del piso es independiente con bidé y bañera. Segundo piso en finca con ascensor situada cerca de la fabulosa basílica de la Sagrada Familia.
Precio índice estatal 893,09€/mes
Situación dentro de los últimos 5 años: alquilado
Precio de última renta: 930 €/mes
Certificado energético con calificación G
Propietario NO es gran Tenedor.
Actualización de la renta según IRAV
Los honorarios de la gestión inmobiliaria y la formalización del contrato serán a cargo del propietario. Se requiere un depósito mínimo de tres meses como garantía para el contrato. La duración del contrato es de 10 años, en caso de que el inquilino decida no cumplir con la duración acordada, en este caso 5 años, se aplicará una pensalización equivalente a un mes de la fianza.
Encuentre su nuevo hogar con ShBarcelona. Contáctenos hoy mismo para obtener más información y concertar una visita o reserva online.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G