Ofertes de treball a la nostra agència immobiliària

Perquè unir-se a ShBarcelona?

En un context molt competitiu ShBarcelona ha aconseguit gran renom al món de lloguer i de la venda d'apartaments, fins a convertir-se en unes de les millors agencies de serveis immobiliaris.
L'èxit de l'empresa procedeix abans de res de la professionalitat i de la implicació dels seus col·laboradors. Aquestes persones que han triat posar els seus coneixements i experiències al servei del grup Sh comparteixen valors fonamentals com l'actitud de servei, l'esperit d'equip, i la transparència.
L'èxit laboral i personal de cadascun dels seus col·laboradors és un pilar dels fonaments de ShBarcelona.

Vinguin i siguin part d'un grup jove i dinàmic en plena expansió. Uneixin-se al projecte ShBarcelona.
Jove titulat o més experimentat, ShBarcelona és el lloc ideal per planificar una carrera i un futur prometedor.

A fi de recolzar i acompanyar la seva progressió ShBarcelona recluta.

Consulti les nostres ofertes
Xifres claus
56

Col·laboradors

6

Nacionalitats

5

Idiomes

4

Agències a Barcelona

1

Agència a Madrid

Filosofía
Algunes persones es troben, coincideixen, s'uneixen i conformen aquesta institució a la qual cridem “empresa” per poder realitzar col·lectivament alguna cosa que no podrien aconseguir per separat.
Des del nostre inici, l'any 2000, hem intentat centrar totes les nostres actuacions a oferir un servei personalitzat als nostres clients.
Internacional i tecnologia
Barcelona és una ciutat cosmopolita, per això la conquesta de nous mercats internacionals és necessària en el desenvolupament de ShBarcelona. L'empresa està fermament orientada a l'àmbit internacional i a la millora incessantment les seves eines tecnològiques per afavorir i facilitar els intercanvis amb els nostres clients.
Liderazgo
La política de ShBarcelona pretén donar responsabilitat i confiar en els seus col·laboradors. Un dels seus principis consisteix a agrupar als seus empleats entorn de valors comuns i de fomentar les actituds de lideratge.
Desenvolupar-se amb Sh
Els col·laboradors de ShBarcelona es comprometen conjunts per fer evolucionar cada projecte. La política de l'empresa fomenta la promoció interna, per donar als seus col·laboradors l'oportunitat de progressar en la seva activitat i de desenvolupar els seus coneixements dins de l'empresa.
Integració
ShBarcelona integra a les noves incorporacions gràcies a formacions internes per oferir un àmbit laboral favorable, i permetre una inclusió ràpida en les millors condicions.
Consulti les nostres ofertes
Pràctiques en ShBarcelona
Ocupacions en ShBarcelona
Candidatura espontània
Internship in the marketing & communication department

Company

Leading company in the real quality services offering real estate rentals for days, weeks, months, years, purchases and sales, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • Three agencies in the city of Barcelona: C / Bailén 200 and C/Casanova 99 and 100
  • 56 professionals are part of the HS group

Functions to play

1. Social networks ShBarcelona and ShMadrid:

  • Facebook, Linkedin, Google +
  • Creation of content (articles, images, video, etc.),
  • Manage the content of the editorial calendars.

2. SEO actions:

  • Create a SEO content on the web and social networks.
3. Manage the content of newsletters (customers and owners).

4. Operational marketing

Requirements

The position is in the Marketing Communication department, we need a profile with a learning formation in business and communication.

Personal skills

  • Efficiency
  • Creativity
  • Adaptability
  • Spanish, English, French is a plus
  • Pack office and Internet


Location

Office C / Bailén 20008037 Barcelona

Timing

Monday to friday

Remuneration

€ 300 / month

Postular
Stage Yield Management et Business development

1. Missions:

Yield management, platform B2B sector tourist apartment management:

  • Control of the stock of apartments
  • Inventory's positioning at distributors
  • Development of pricing policy and calendar 2016.

Business development:

  • Collaboration on the offer's development
  • Prospecting new markets
  • Development of the Tourism Department in the B2B and B2C market segment (Objective 2015 + 25%).

Marketing and communication

  • Development of a commercial database on A-2, mailing, voucher & discount
  • Development of apartments' descriptive texts in several languages
  • Study of the use of the site Internet ShBarcelona.com with potential customers.

2. Required profile

You are learning in a business school

You have an interest in the tourism sector and his services and good analytical skills

You speak English and French (Spanish would be a plus)

Qualifications: relational and business sense developed, taste for figures and results, organization, autonomy, creativity.

3. Working time:

Monday to friday from 10 to 19 h (1 h 15 for lunch)

4. Environment and working tools:

Agency of Casanova Street, 100 Barcelona Table with computer and telephone sets.

5. Remuneration:

€ 300 per month.

Responsible for the trainee:Head of the pole of tourist ShBarcelona rental

Postular
Key account manager

Tasks

  • Deal with costumers and owners, mainly foreigners (UK, USA, France, pays Scandinavian countries)
  • Management and administration of Barcelona's apartment portfolio
  • Participate in the company's trade policy

Job

  • Stable with professional evolution
  • Possibility of internal promotion
  • Continuous training
  • Be part of a young and dynamic team
  • Base salary increase depending on involvement
  • Additional remuneration depending on goals achievement

Requirements

- Vocational training

Advanced vocational education in Communication and Marketing

- Experience

At least 1 year

- Necessary skills

Be able to speak/ High level of English, Spanish and Catalan. 80% of the day is in English

Excellent oral communication and good relationship skills

Proactive, liable, and able to work in a team

Vehicle needed

Web and Office pack knowledge

- Desired skills

Fluent French

Schedule

From 10am to 7pm with 1h15 of break

Wage

15.000 € - 27.000 € gross wage/year

Postular
Commercial councilor

ShBarcelona is a leader in expansion with a customer-oriented business model.

Our team needs to recruit a Commercial Councilor.

www.shbarcelona.com

Tasks

  • Receive and manage client demand whether in person, by phone or via email.
  • Deal with customers that are mainly foreigners (UK, USA, France, Scandinavian countries)
  • Organize, coordinate and make visits
  • Request and study the documentation provided
  • Sales visits to companies, organizations and institutions

What we offer

  • Stable job with professional evolution
  • Possibility of internal promotion
  • Be part of a young and dynamic team
  • Base salary +additional remuneration depending on goals achievement

Requirements

  • Good level of English and Spanish, 80% of the day is in English speaking. Catalan and French are a plus.
  • Good relations, proactive, responsible and able to work in team
  • You have a 2-wheel or willing to acquire one
  • Great control of the pack office and of the web context.
Postular
Candidatura espontània
ok

CV
ok

Cover letter
Els camps marcats amb * són obligatoris.
Postular
ok

CV
ok

Cover letter
Els camps marcats amb * són obligatoris.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, oferir la possibilitat de compartir i interactuar amb xarxes socials, realitzar estadístiques i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si contínua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació en política de cookies.
×