ShBarcelona Ofertes d'ocupació a Barcelona

Ofertes de treball a la nostra agència immobiliària

Perquè unir-se a ShBarcelona?

En un context molt competitiu ShBarcelona ha aconseguit gran renom al món de lloguer i de la venda d'apartaments, fins a convertir-se en unes de les millors agencies de serveis immobiliaris.
L'èxit de l'empresa procedeix abans de res de la professionalitat i de la implicació dels seus col·laboradors. Aquestes persones que han triat posar els seus coneixements i experiències al servei del grup Sh comparteixen valors fonamentals com l'actitud de servei, l'esperit d'equip, i la transparència.
L'èxit laboral i personal de cadascun dels seus col·laboradors és un pilar dels fonaments de ShBarcelona.

Vinguin i siguin part d'un grup jove i dinàmic en plena expansió. Uneixin-se al projecte ShBarcelona.
Jove titulat o més experimentat, ShBarcelona és el lloc ideal per planificar una carrera i un futur prometedor.

A fi de recolzar i acompanyar la seva progressió ShBarcelona recluta.

Consulti les nostres ofertes
Xifres claus
73

Col·laboradors

9

Nacionalitats

6

Idiomes

4

Agències a Barcelona

1

Agència a Madrid

Filosofía
Algunes persones es troben, coincideixen, s'uneixen i conformen aquesta institució a la qual cridem “empresa” per poder realitzar col·lectivament alguna cosa que no podrien aconseguir per separat.
Des del nostre inici, l'any 2000, hem intentat centrar totes les nostres actuacions a oferir un servei personalitzat als nostres clients.
Internacional i tecnologia
Barcelona és una ciutat cosmopolita, per això la conquesta de nous mercats internacionals és necessària en el desenvolupament de ShBarcelona. L'empresa està fermament orientada a l'àmbit internacional i a la millora incessantment les seves eines tecnològiques per afavorir i facilitar els intercanvis amb els nostres clients.
Liderazgo
La política de ShBarcelona pretén donar responsabilitat i confiar en els seus col·laboradors. Un dels seus principis consisteix a agrupar als seus empleats entorn de valors comuns i de fomentar les actituds de lideratge.
Desenvolupar-se amb Sh
Els col·laboradors de ShBarcelona es comprometen conjunts per fer evolucionar cada projecte. La política de l'empresa fomenta la promoció interna, per donar als seus col·laboradors l'oportunitat de progressar en la seva activitat i de desenvolupar els seus coneixements dins de l'empresa.
Integració
ShBarcelona integra a les noves incorporacions gràcies a formacions internes per oferir un àmbit laboral favorable, i permetre una inclusió ràpida en les millors condicions.
Consulti les nostres ofertes
Pràctiques en ShBarcelona
Ocupacions en ShBarcelona
Candidatura espontània
Internship in the marketing & communication department

Company:

Leading company in the real quality services offering real estate rentals for days, weeks, months, years, purchases and sales, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • Three agencies in the city of Barcelona: C / Bailén 200 and C/Casanova 99 and 100
  • 56 professionals are part of the HS group

 

Functions to play:

1. Social networks ShBarcelona and ShMadrid:

  • Facebook, Linkedin, Google+.
  • Creation of content (articles, images, video, etc.).
  • Manage the content of the editorial calendars.

2. SEO actions:

  • Create a SEO content on the web and social networks.
3. Manage the content of newsletters (customers and owners).

4. Operational marketing.

 

Requirements:

The position is in the Marketing Communication Department, we need a profile with a learning formation in business and communication.

 

Personal skills:

  • Efficiency
  • Creativity
  • Adaptability
  • Spanish, English, French is a plus
  • Pack office and Internet


Location:

Office C / Bailén 20008037 Barcelona

 

Timing:

Monday to Friday

 

Remuneration:

€ 300 / month

Postular
PRÀCTIQUES AL DEPARTAMENT DE LLOGUER DE TEMPORADA

Empresa

Empresa líder en serveis immobiliaris de qualitat oferint lloguer per dies, setmanes, mesos, anys, compravenda, rehabilitació, decoració, manteniment i assegurances.

  • 4 oficines a la ciutat de Barcelona: C/ Bailén 200 i C/ Casanova 95, 99 i 100

  • 70 professionals formen part d'aquest projecte empresarial

Funcions a desenvolupar

  • Atenció a client: correu electrònic, telèfon i en persona

  • Suport administratiu

  • Realització de visites a pisos programats

  • Gestió de reserves i pressupostos

  • Desenvolupament de la cartera de clients: contactar amb empreses, multinacionals per oferir els nostres serveis i arribar a signar acords de col·laboració

Ubicació de la pràctica

Oficina de C / Casanova, 99

08037 Barcelona

Horari

10 a 19 de dilluns a divendres

Remuneració

400€/mes

Postular
Key account manager

Tasks: 

  • Deal with costumers and owners, mainly foreigners (UK, USA, France, pays Scandinavian countries).
  • Management and administration of Barcelona's apartment portfolio.
  • Participate in the company's trade policy.

 

Job: 

  • Stable with professional evolution.
  • Possibility of internal promotion.
  • Continuous training.
  • Be part of a young and dynamic team.
  • Base salary increase depending on involvement.
  • Additional remuneration depending on goals achieved.

 

Requirements:

- Vocational training

Advanced vocational education in Communication and Marketing.

- Experience

At least 1 year.

- Required skills

Be able to speak a high level of English, Spanish and Catalan. 80% of the day is in English.

Excellent oral communication and good relationship skills.

Proactive, liable, and able to work in a team.

Vehicle needed.

Web and Microsoft Office pack knowledge.

- Desired skills

Fluent in French.

 

Schedule:

From 10 to 19 hrs (with 1 hr 15 mins of lunch break).

 

Salary

15.000 € - 27.000 € gross salary / year

Postular
Commercial councilor

ShBarcelona is a leader in expansion with a customer-oriented business model.

Our team needs to recruit a Commercial Councilor.

www.shbarcelona.com

Tasks: 

  • Receive and manage client demand whether in person, by phone or via email.
  • Deal with customers that are mainly foreigners (UK, USA, France, Scandinavian countries).
  • Organize, coordinate and make visits.
  • Request and study the documentation provided.
  • Sales visits to companies, organizations and institutions.

What we offer:

  • Stable job with professional evolution.
  • Possibility of internal promotion.
  • Be part of a young and dynamic team.
  • Base salary + additional remuneration depending on goals achieved.

Requirements:

  • Good level of English and Spanish, 80% of the day is in English. Catalan and French are a plus.
  • Good relationship skills, proactive, responsible and able to work in a team.
  • You have a 2-wheel or willing to acquire one.
  • Great control of the Microsoft Office pack and the web platform. 
Postular
Candidatura espontània
ok

CV
ok

Cover letter
Els camps marcats amb * són obligatoris.
Enviar
Postular
ok

CV
ok

Cover letter
Els camps marcats amb * són obligatoris.
Enviar
Clicant a "Acceptar totes" està d'acord amb l'ús de les cookies d'aquest lloc per millorar la seva navegació a la pàgina web, personalitzar la seva experiència i mesurar les nostres accions en marketing. Pot administrar aquestes cookies clicant a "Administrar cookies". Per a més informació consulteu la nostra Política de Cookies.
Acceptar totes
Acceptar