
el 01/10/2025
1.328 €/Mes
el 01/10/2025
1.328 €/Mes

DISPONIBLE 1 D'OCTUBRE
Pis de lloguer d´obra a la Marina del Prat Vermell (Sants-Montjuïc) de Barcelona. Pis no moblat de 55 m² útils amb terra de parquet, aire condicionat per conducte fred/calor i fusteria d'alumini de doble vidre. A l´immoble trobem un saló-menjador, d´accés a balcó de 12 m² molt assolellat. També hi trobem dues habitacions dobles, una amb armari encastat. La cuina és americana equipada amb forn i vitroceràmica. El pis disposa de dues cambres de bany complets amb plat de dutxa i banyera. El pis es troba davant del centre d´esdeveniments de Fira Barcelona, a 10 minuts caminant d´Ikea i del centre del comercial Gran Via 2. Bona comunicació amb transport públic. A pocs metres de metro (L9S Fira, L10S Foc). Autobús 79 i H16.
Índex Estatal: Exempt.
Situació darrers 5 anys: Llogat
Preu darrera renda: 1328 €
Certificat energètic A.
Propietari no és gran tenidor.
Actualització de la renda segons IRAV.
Els honoraris de la gestió immobiliària i la formalització del contracte seran a càrrec del propietari. Es requereix un dipòsit mínim de tres mesos com a garantia per al contracte . La durada del contracte és de 5 anys , en cas que l'inquilí decideixi no complir la durada acordada, s'aplicarà una penalització equivalent a un mes de la renda.
Trobeu la vostra nova llar amb ShBarcelona . Contacti'ns avui mateix per obtenir més informació i concertar una visita o reserva en línia.
DISPONIBLE 1 DE OCTUBRE
Piso en alquiler de obra en la Marina del Prat Vermell (Sants-Montjuïc)de Barcelona. Piso no amueblado de 55 m² útiles con suelo de parquet, aire acondicionado por conducto frío / calor y carpintería de aluminio de doble vidrio. En el inmueble encontramos un salón-comedor, de acceso a balcón de 12 m² muy soleado. También encontramos dos habitaciones dobles, una de ellas con armario empotrado. La cocina es americana equipada con horno y vitrocerámica. El piso dispone de dos cuartos de baño completos con plato de ducha y bañera. El piso se encuentra delante del centro de eventos de Fira Barcelona, a 10 minutos andando de Ikea y del centro del comercial Gran Via 2. Buena comunicación con transporte público. A pocos metros de metro (L9S Fira, L10S Foc). Autobús 79 y H16.
Índice Estatal: Exento.
Situación últimos 5 años: Alquilado
Precio última renta: 1328 €
Certificat energètic A.
Propietario no es gran tenedor.
Actualitzación de la renda segons IRAV.
Los honorarios de la gestión inmobiliaria y la formalización del contrato serán a cargo del propietario. Se requiere un depósito mínimo de tres meses como garantía para el contrato. La duración del contrato es de 5 años, en caso de que el inquilino decida no cumplir con la duración acordada, se aplicará una penalización equivalente a un mes de la renta.
Encuentre su nuevo hogar con ShBarcelona. Contáctenos hoy mismo para obtener más información y concertar una visita o reserva online.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G
- EN TRÀMIT