

89COR41 Rocafort - Diputació
Característiques
- 3 dormitoris
- 2 banys
- vestidor
- pati
- balcó
- Wi-Fi
- aire condicionat
- Calefacció
- moblat
- equipat
ShBarcelona té el plaer d'oferir-aquest meravellós pis de lloguer temporal situat al barri residencial de l'Eixample.
Una molt bona opció per a estudiants que vinguin a Barcelona per un màxim d'un any i vulguin compartir pis.
On es troba?
Aquest bonic apartament es situa al carrer Rocafort, al barri de la Nova Esquerra de l'Eixample.
És una zona residencial que compta amb tot tipus de serveis essencials a prop: supermercats, comerços locals, bars o restaurants.
A més, el pis és a 5 minuts caminant de la famosa Plaça Espanya i molt ben comunicat amb el centre i L'Estació de Sants, gràcies a la parada de metro: Rocafort (L1).
Pis lluminós i molt ample
Aquest immoble en ple Eixample disposa de 3 dormitoris, dos d'ells dobles.
A més, compta amb dos banys amb banyera, ideal per relaxar-se després d'un dia intens per la Ciutat Comtal.
L'àrea de la sala-menjador disposa d'un gran sofà al costat d'una taula amb espai per a 4 persones on podrà organitzar sopars divertides amb els amics.
La cuina està completament equipada i també disposa d'una taula on podrà esmorzar si ho prefereix. L'habitatge té un petit vestidor que la dota de molt espai d'emmagatzematge.
A més
Aquest immoble compta amb un balcó, lluminós, amb sortida directa al carrer Rocafort, a més d'un gran pati interior completament moblat.
Imagineu gaudir del seu propi espai exterior privat sense necessitat de sortir de casa. Podrà convidar els seus cercles pròxims a visitar-lo i gaudir junts de l'clima mediterrani de Barcelona.
89COR41 Rocafort – Diputació
Características
- 3 dormitorios
- 2 baños
- Vestidor
- Patio
- Balcón
- Wi-Fi
- Aire acondicionado
- Calefacción
- Amueblado
- Equipado
ShBarcelona tiene el placer de ofrecerles este maravilloso piso de alquiler temporal situado en el distrito residencial de L’Eixample.
Una muy buena opción para estudiantes que vengan a Barcelona por un máximo de un año y deseen compartir piso.
¿Dónde se encuentra?
Este bonito apartamento se ubica en la calle Rocafort, en el barrio de La Nova Esquerra de L’Eixample.
Es una zona residencial que cuenta con todo tipo de servicios esenciales cerca: supermercados, comercios locales, bares o restaurantes.
Además, el piso está a 5 minutos andando de la famosa Plaça Espanya y muy bien comunicado con el centro y La Estació de Sants, gracias a la parada de metro: Rocafort (L1).
Piso luminoso y muy ancho
Este inmueble en pleno Eixample dispone de 3 dormitorios, dos de ellos dobles.
Además, cuenta con dos baños con bañera, ideal para relajarse tras un día intenso por la Ciudad Condal.
El área del salón-comedor dispone de un gran sofá junto a una mesa con espacio para 4 personas donde podrá organizar cenas divertidas con sus amigos.
La cocina está completamente equipada y también dispone de una mesa donde podrá desayunar si lo prefiere. La vivienda tiene un pequeño vestidor que la dota de mucho espacio de almacenamiento.
Además
Este inmueble cuenta con un balcón, luminoso, con salida directa a la calle Rocafort, además de un gran patio interior completamente amueblado.
Imagínese disfrutar de su propio espacio exterior privado sin necesidad de salir de su casa. Podrá invitar a sus allegados a visitarle y disfrutar juntos de el clima mediterráneo de Barcelona.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G