640.000 €
640.000 €
FANTÀSTIC ÀTIC DÚPLEX AL COR DE L'EIXAMPLE ESQUERRE
Preciós àtic dúplex reformat, perfecte per entrar-hi a viure. Té 120m2 de superfície útil distribuïts en 2 plantes units per una escala, i 10 metres quadrats d´ampli i bonic balcó/terrassa amb formidables vistes. En total disposa de 3 habitacions, 1 bany complet i un lavabo, un saló molt espaiós a la part de dalt amb molta llum. La cuina és independent i disposa d´accés a zona d´aigües.
A la primera planta hi ha 2 dormitoris exteriors amb molta llum, un molt gran en suite amb bany i sortida a la fantàstica terrassa, un altre dormitori doble exterior, un lavabo, la cuina totalment moblada i equipada amb espai per a taula i safareig i el rebedor d'on puja a la segona planta.
Pujant per l'escala a la segona planta de l'àtic hi trobem un ampli i espaiós saló amb moltíssima llum que entra per diverses finestres que donen a l'exterior, fins i tot per algunes finestres es pot veure la vista al Tibidabo. També en aquesta planta hi ha la tercera habitació amb una finestra que actualment és un estudi.
El pis disposa de calefacció de gas per radiadors, splits dʻaire condicionat, el terra és parquet natural, les parets són dʻestuc venecià, les finestres són dʻalumini, doble vidre.
L´edifici té diverses plantes de pàrquing, hi ha possibilitat d´aconseguir la plaça de venda o de lloguer a la mateixa finca.
La zona és immillorable amb tots els serveis a l'abast, els supermercats, el mercat Ninot, el centre de la ciutat, la rambla de Catalunya, el passeig de Gràcia, també al costat amb tots els tipus de transport.
No dubteu a contactar-nos per resoldre qualsevol dubte o concertar una visita.
FANTÁSTICO ÁTICO DÚPLEX EN EL CORAZÓN DEL EIXAMPLE IZQUIERDO
Precioso ático dúplex reformado, perfecto para entrar a vivir. Tiene 120m2 de superficie útil distribuidos en 2 plantas unidos por una escalera, y 10 metros cuadrados de amplio y bonito balcón/terraza con formidables vistas. En total dispone de 3 habitaciones, 1 baño completo y un aseo, un salon muy espacioso en la parte de arriba con mucha luz. La cocina es independiente y dispone de acceso a zona de aguas.
En la primera planta hay 2 dormitorios exteriores con mucha luz, uno muy grande en suite con cuarto de baño y salida a la fantástica terraza, otro dormitorio doble exterior, un aseo, la cocina totalmente amueblada y equipada con espacio para la mesa y el lavadero y el recibidor de donde se sube a la segunda planta.
Subiendo por la escalera a la segunda planta del ático encontramos un amplio y espacioso salón con muchísima luz que entra por varias ventanas que dan al exterior, incluso por algunas ventanas se puede apreciar la vista al Tibidabo. También en esta planta se sitúa la tercera habitación con una ventana que actualmente es un estudio.
El piso dispone de calefacción de gas por radiadores, splits de aire acondicionado, el suelo es parquet natural, las paredes son de estuco veneciano, las ventanas son de aluminio, doble cristal.
El edificio tiene varias plantas de parking, hay posibilidad de conseguir la plaza de venta o de alquiler en la misma finca.
La zona es inmejorable con todos los servicios al alcance, los supermercados, el mercado Ninot, el centro de la ciudad, rambla de Catalunya, paseo de Gracia, también al lado con todos los tipos de trasporte.
No dude en contactarnos para resolver cualquier duda o concertar una visita.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G
- EN TRÀMIT