

















































































































































Propiedad Horizontal en venda a Barcelona
Horta - Guinardó / La Teixonera de Rossell
990.000 €
Compartir
990.000 €
Per què pagar honoraris d'agència?
* No tractant-se de traduccions jurades, la versió vàlida a efectes legals serà en espanyol.
*Si el pis es troba disponible podrà visitar-lo. Si no ho està, podrà accedir sota diverses condicions.
*Sempre que es torni el pis en condicions satisfactòries
* Sempre que ens avisi amb 8 setmanes d'antelació, i que el propietari del pis hi estigui d'acord.
*Sempre que no sigui per mal ús per part del llogater.
* No tractant-se de traduccions jurades, la versió vàlida a efectes legals serà en espanyol.
*Si el pis es troba disponible podrà visitar-lo. Si no ho està, podrà accedir sota diverses condicions.
*Sempre que es torni el pis en condicions satisfactòries
* Sempre que ens avisi amb 8 setmanes d'antelació, i que el propietari del pis hi estigui d'acord.
*Sempre que no sigui per mal ús per part del llogater.
b. Títol acreditatiu de les facultats del representant legal de la societat i el seu DNI o passaport,
c. Impost de Societats presentat en l'últim exercici (model 2000).
b. Còpia de les tres últimes nòmines i certificat d'empresa amb data d'antiguitat i tipus de contracte,
· Renda del primer mes: proporcional des del dia d'inici del seu contracte fins a l’últim dia del mes.
· Fiança mínima: dipòsit equivalent a 2 mesos de lloguer.
· Honoraris d’agència: depèn de la durada del seu contracte
· entre 5 y 11 mesos: l'import equivalent a una mensualitat +IVA (21%),
· entre 3 i 5 mesos: es practicarà un descompte del 20% a una mensualitat +IVA,
· entre 32 dies i 3 mesos: es practicarà un descompte del 30% a una mensualitat +IVA
b. Si el contracte comença a partir del dia 16, el total de l'import a pagar correspon a:
· Les mateixes condicions anteriorment explicades + la renda del 2n mes + l'import de consums corresponent
«Two steps booking»: avanci'ns 1 mes de fiança en concepte de reserva (considerat a compte del total a pagar) per assegurar el lloguer del seu apartament. Pagui la resta quan millor li convingui, sempre que sigui abans del lliurament de les claus.
La nostra política de reserves de lloguer de temporada no permet realitzar reserves que s’iniciïn més enllà de 12 dies després de la data de disponibilitat de l’allotjament. Si vostè es troba en aquest cas i esta interessat en algun immoble en concret, contacti amb nosaltres per consultar directament amb l’equip comercial de ShBarcelona.
Entitat: Banc Sabadell
Dirección: Gran Via de les Corts Catalanes, 514 – 08015, Barcelona
Titular: Decoflat S.L.
IBAN: ES65 0081 1763 11 0001002404
BIC/SWIFT : BSABESBB
Referència: Nom de l’inquilí i referència del pis
Nº de compte: 0081 1763 11 0001002404
També podrà utilitzar mitjans de pagament electrònics (VISA, MASTERCARD i AMERICAN EXPRESS)
(aigua, gas, electricitat)
La formalització definitiva del contracte i el nombre de fiances de lloguer estarà subjecte a la decisió final del propietari de l'immoble.
«Servei de Manteniment 24 hores» durant la seva estada, vostè pot contactar amb el nostre servei de manteniment 24 hores de ShBarcelona. Aquest els atendrà i, si és necessari, desplaçarà a una persona per resoldre qualsevol problema que hagi pogut sorgir. Aquest servei és gratuït. No obstant tingui en compte que, si el problema és a conseqüència d'un mal ús o accident imputable a l’inquilí, els costos de reparació li seran facturats.
«A punt per viure» tots els nostres apartaments estan moblats i equipats. Tots tenen una rentadora de roba, la roba de llit i mantes, vostè ha de portar únicament les seves pertinences personals i les seves pròpies tovalloles. L'apartament es neteja a fons i es deixa a punt per a la seva arribada.Fora d'aquest horari, el lliurament de claus serà directe a l'apartament i amb un càrrec extra:
· Entre setmana de 18:00 a 22:00, recàrrec de 30€ i de 22:00 a 9:00, recàrrec de 50€.
· Festius i caps de setmana recàrrec de 30€ tot el dia fins a les 22:00 i de 50€ després de les 22:00, fins a les 9:00.
La formalització definitiva del contracte i el nombre de fiances de lloguer estarà subjecte a la decisió final del propietari de l'immoble.
El titular de la reserva tindrà dret a la devolució íntegra de l’import pagat a ShBarcelona quan no es formalitzi el contracte de arrendament per causes imputables a la propietat, i en cap cas tindrà dret a exigir cap compensació addicional.
És important tenir en compte que, encara que els apartaments disposen de cobertura d'assegurança per danys d'aigua, foc i responsabilitat civil, aquest no cobreix els danys o el possible robatori de les seves pertinences. Si ho desitja, pot posar-se en contacte amb nosaltres per contractar una assegurança contra robatoris.
Direcció: C/ Comte Borrell, 87 - 08015, Barcelona
Titular: SH YEARLY RENTAL SL
Nº de compte: 0081 0093 42 0001990309
IBAN: ES25 0081 0093 42 0001990309
BIC/SWIFT: BSABESBB
Referència: nom inquilí i referència del pis
Si realitza la transferència el dia de la signatura, ha de portar el justificant de la mateixa.
La formalització definitiva de l'arrendament estarà subjecta a la decisió final del propietari.
« Servei de Manteniment 24 hores » durant la seva estada, vostè pot contactar amb el servei de manteniment 24 hores ShBarcelona. Aquest li atendrà, i si és necessari desplaçarà a una persona per a resoldre el problema ocorregut a l'apartament. Tingui en compte que si el problema és conseqüència d'un mal ús o accident imputable a l'inquilí, els costos de reparació li seran facturats.
(aigua, gas, electricitat)
ShBarcelona s'encarrega de fer el canvi de titular per part dels proveïdors locals d'energia, el canvi de titularitat d'Aigües de Barcelona, per protecció de dades i causes alienes a ShBarcelona, haurà de realitzar-lo l'inquilí.
El titular de la reserva tindrà dret a la devolució íntegra del seu import satisfet a ShBarcelona, quan no es formalitzi el contracte d'arrendament per causes imputables a la propietat, sense que en cap cas tingui, no obstant això, dret a exigir cap compensació addicional.
És important tenir en compte que, encara que els apartaments compten amb cobertura d'assegurança llar, aquesta assegurança no cobreix els danys a tercers o el possible robatori de les seves pertinences. Haurà de contractar una assegurança de Responsabilitat civil de llar. Pot posar-se en contacte amb nosaltres per a contractar la seva assegurança de llar.
El lliurament de claus serà en horari d'oficina (de dilluns a divendres de 9 h a 18 h). Fora d'aquest horari o en dies festius, haurà d'abonar un import de 30 € addicionals a l'agent que li faci el lliurament de claus.
Vagi amb compte, si perd les claus del pis, se li cobrarà la quantitat addicional de 50 €.
Possibles càrrecs addicionals:
- Check-in dies laborables entre les 18:00 h-23:00 h = 30 €
- Durant el cap de setmana o festivo: 30 €
- Durant el cap de setmana o festivo: 30 € (Tot el dia fins a les 23 h)
- Check-in entre 23:00-1:00 h de la matinada: 50 €
- Box de seguretat: Sense cost
Fem una empremta i una pre-autorització, per tant, la quantitat no serà carregat i aquesta pre-autorització serà vàlida durant 7 dies.
Amb aquesta opció se li cobrarà 20 € extra per oragnizar la devolució de l'import a la sortida del pis. Us recordem que si paga en efectiu, se li retorna la quantitat una vegada que ha lliurat les claus i si les condicions del pis són satisfactòries.
El nombre de persones que poden utilitzar l'apartament no excedirà d'aquelles per les que s'hagi fet la reserva excepte per menors de 2 anys. Les mascotes només estan autoritzades quan ShBarcelona ha donat el seu permís.

Thank you, your request has been sent successfully. Our commercial team will contact you as soon as possible.
