
el 10/09/2025
el 10/09/2025

DISPONIBLE 2 DE SETEMBRE
Pis de lloguer al Raval, Ciutat Vella de Barcelona. El pis és moblat i està dotat de calefacció per radiadors de gas, fusteria dalumini de doble vidre i terra de parquet natural. El saló menjador del pis és acollidor i lluminós. La cuina del pis és independent i està equipada amb nevera, forn, rentadora, assecadora i vitroceràmica d'indiucció. L'immoble disposa de tres habitacions, dues dobles i una individual. El pis té un bany complet amb banyera. Tercer pis real a finca amb ascensor, molt cèntrica i perfectament comunicada amb transport públic. L2 i L3 (Paral·lel). Bus 21, V11, 21 i H14.
Index ref. 13,48 €/m2
El pis no ha estat llogat amb anterioritat.
Actualment el pis no disposa del moble principal del menjador, ni la taula auxiliar i l'habitació de la prestatgeria és buida.
Els honoraris de la gestió immobiliària i la formalització del contracte seran a càrrec del propietari. Es requereix un dipòsit mínim de tres mesos com a garantia per al contracte . La durada del contracte és de 5 anys , en cas que l'inquilí decideixi no complir amb la seva durada, s'aplicarà una indemnització equivalent a un mes de la renda per al propietari.
Contacti amb nosaltres per concertar una visita o per fer una reserva online.
DISPONIBLE 2 DE SEPTIEMBRE
Piso en alquiler en el Raval, Ciutat Vella de Barcelona. El piso es amueblado y está dotado de calefacción por radiaores de gas, carpintería de aluminio de doble vidrio y suelo de parquet natural. El salón comedor del piso es acogedor y luminoso. La cocina del piso es independiente y está equipada con nevera, horno, lavadora, secadora y vitrocerámica de indiucción. El inmueble dispone de tres habitaciones, dos de ellas dobles y una individual. El piso tiene un baño completo con bañera. Tercer piso real en finca con ascensor, muy céntrica y perfectamente comunicada con transporte público. L2 y L3 (Paral·lel). Bus 21, V11, 21 y H14.
Index ref. 13,48 €/m2
El piso no ha sido alquilado con anterioridad.
El piso actualmente no dispone del mueble principal del comedor, ni la mesa auxiliar y la habitación de la estantería está vacía.
CLos honorarios de la gestión inmobiliaria y la formalización del contrato serán a cargo del propietario. Se requiere un depósito mínimo de tres meses como garantía para el contrato. La duración del contrato es de 5 años, en caso de que el inquilino decida no cumplir con la duración del mismo, se aplicará una indemnización equivalente a un mes de la renta para el propietario.
Contacte con nosotros para concertar una visita o para realizar una reserva online.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G
- EN TRÀMIT