
el 28/05/2030
el 28/05/2030

Pis de lloguer a Gràcia la Vila de Gràcia a Barcelona. És un àtic de 42m2 habitables, lluminós i acollidor. L'immoble està moblat i equipat amb calefacció per radiadors elèctrics, terra de parquet, ventiladors, terra de parquet i un ampli altell de càrrega. El pis té un saló menjador, una cuina independent equipada amb forn, fogons de gas, nevera, microones, rentadora i estenedor. Hi ha dos dormitoris dobles i un bany complet, amb banyera. És un setè pis real a finca amb ascensor. El pis està ben comunicat amb transport públic amb el Bus H8 i el metro L4 Verdaguer. Contacti'ns per visitar-lo o fer una reserva online.
Índex Estatal espanyol: 1.040,79 € /mes
Situació dins dels darrers 5 anys: No llogat
Preu d'última renda: 1900 €
Certificat energètic E.
Propietari no és gran tenidor.
Actualització de la renda segons IRAV
Els honoraris de la gestió immobiliària i la formalització del contracte seran a càrrec del propietari. Cal un dipòsit mínim d'un mes, més dos mesos addicionals complementaris, com a garantia per al contracte. La durada del contracte és de 5 anys , en cas que l'inquilí decideixi deixar el pis abans de complir 5 anys del contracte vigent, s'aplicarà una indemnització equivalent a un mes de la renda per al propietari.
Trobeu la vostra nova llar amb ShBarcelona . Contacti'ns avui mateix per obtenir més informació i concertar una visita o reserva en línia.
Piso en alquiler en Gràcia la Vila de Gràcia en Barcelona. Es un ático de 42m2 habitables, luminoso y acogedor. El inmueble está amueblado y equipado con calefacción por radiadores eléctricos, suelo de parquet, ventiladores, suelo de parquet y un amplio altillo de carga. El piso tiene un salón comedor, una cocina independiente equipada con horno, fogones a gas, nevera, microondas, lavadora y tendedero. Hay dos dormitoris dobles y un baño completo, con bañera. Es un séptimo piso real en finca con ascensor. El piso está bien comunicado por transporte público con el Bus H8 y el metro L4 Verdaguer. Contáctenos para visitarlo o hacer una reserva online.
Indice Estatal español: 1.040,79 € /mes
Situación dentro de los últimos 5 años: No alquilado
Precio de última renta: 1900€
Certificado energetico E.
Propietario no es gran tenedor.
Actualización de la renta según IRAV
Los honorarios de la gestión inmobiliaria y la formalización del contrato serán a cargo del propietario. Se requiere un depósito mínimo de un mes, más dos meses adicionales complementarios, como garantía para el contrato. La duración del contrato es de 5 años, en caso de que el inquilino decida dejar el piso antes de cumplir 5 años del contrato vigente, se aplicará una indemnización equivalente a un mes de la renta para el propietario.
Encuentre su nuevo hogar con ShBarcelona. Contáctenos hoy mismo para obtener más información y concertar una visita o reserva online.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G