Meravellós pis de lloguer a Sant Andreu (Sant Andreu) de Barcelona. El pis s'ubica en un carrer semipeatonal amb tot tipus de serveis a prop i molt ben ubicat per a sortides de Barcelona (Rondas, C17 i C58). Metro Fabra i Puig (L1), Onze de Setembre (L9N). Autobús 34, H6, 133 i 126.
L´apartament gaudeix d´amplitud i de llum natural. L'habitatge està completament reformat a estrenar i està compost per saló-menjador, quatre habitacions dobles molt grans. L´immoble disposa de tres banys complets i moderns, una cuina independent molt àmplia i un espai exterior de terrassa, balcó i safareig. Sòls de rajola que emulen parquet, aire condicionat, amb bomba de calor i fusteria de fusta decapada i de doble vidre.
Addicionalment hi ha un espai demmagatzematge a limmoble.
Els electrodomèstics inclosos són de cortesia.
Cal destacar que el pis disposa d´aerotèrmia (el sistema amb la millor eficiència enegètica per escalfar l´aigua) i que té 4 habitacions dobles molt grans o 5 habitacions si se suprimeix el saló-menjador.
Índex de l'Estat espanyol: exempt (més de 150m2)
Situació darrers 5 anys: no llogat
Preu de la darrera renda: no aplica.
Certificat energètic en tràmit
El propietari és una gran tenidor.
Actualització de renda segons IRAV
Els honoraris de la gestió immobiliària i la formalització del contracte seran a càrrec del propietari. Es requereix un dipòsit mínim de dos mesos de fiança com a garantia per al contracte . La durada del contracte és de 5 anys , en cas que l'inquilí decideixi no complir la durada acordada, s'aplicarà una indemnització equivalent a un mes de renda. Trobeu la vostra nova llar amb ShBarcelona . Contacti'ns avui mateix per obtenir més informació i concertar una visita o reserva en línia.
Maravilloso piso en alquiler en Sant Andreu (Sant Andreu) de Barcelona. El piso se ubica en una calle semipeatonal con todo tiepo de servicios cerca y muy bien ubicada para salidas de Barcelona (Rondas, C17 y C58). Metro Fabra i Puig (L1), Onze de Setembre (L9N). Autobús 34, H6, 133 y 126.
El apartamento goza de amplitud y de luz natural. La viviendaestá completamente reformada a estrenar y está compuesta por salón-comedor, cuatro habitaciones dobles muy grandes. El inmueble dispone de tres baños completos y modernos, una cocina independiente muy amplia y un espacio exterior de terraza, balcón y lavadero. Suelos de baldosa que emulan parquet, aire acondicionado, con bomba de calor y carpinteria de madera decapada y de doble vidrio.
Adicionalmente hay un espacio de almacenaje en el inmueble.
Los electrodomésticos incluidos son de cortesía.
Cabe destacar que el piso dispone de aerotermia (el sistema con la mejor eficiencia enegética para calentar el agua) y que tiene 4 habitaciones dobles muy grandes o 5 habitaciones si se suprime el salón-comedor.
Índice del Estado Español: exento (más de 150m2)
Situación últimos 5 años: no alquilado
Precio de la última renta: no aplica.
Certificado energético en trámite
El propietario es un gran tenedor.
Actualización de renta según IRAV
Los honorarios de la gestión inmobiliaria y la formalización del contrato serán a cargo del propietario. Se requiere un depósito mínimo de dos meses de fianza como garantía para el contrato. La duración del contrato es de 5 años, en caso de que el inquilino decida no cumplir con la duración acordada, se aplicará una indemnización equivalente a un mes de renta. Encuentre su nuevo hogar con ShBarcelona. Contáctenos hoy mismo para obtener más información y concertar una visita o reserva online.
-
A92-100
A
-
B81-91
B
-
C69-80
C
-
D55-68
D
-
E39-54
E
-
F21-38
F
-
G1-20
G
- EN TRÀMIT

































Whatsapp
Facebook
Email
Copiar l'enllaç