el 25/11/2025
Esplèndid apartament, de 55m2 , amb ubicació immillorable, a escassos metres del Parc de la Ciutadella , al barri del Born a Barcelona. Disposa de dos dormitoris , cuina americana totalment equipada i un gran saló que dóna a un balcó, una cambra de bany amb dutxa i un safareig. L'encant d'aquest habitatge us enamorarà gràcies al terra de rajoles, les parets de pedra i el sostre amb bigues de fusta vista. És un lloc ideal per a una família o per a estudiants que vulguin quedar-se uns mesos, dotze com a màxim, a la capital catalana. El servei inclou aire condicionat i connexió a Internet.
El Born és un barri modern i de moda ubicat al cor de la ciutat vella. L'edifici està idealment situat, a tocar de la Plaça Sant Agustí Vell, a prop del magnífic Parc de la Ciutadella i la seva famosa font, lloc ideal per córrer al matí o organitzar pícnics amb els amics. El Born també és un barri festiu i animat, envoltat de museus, espais culturals i històrics i de lleure, amb restaurants típics, agradables terrasses, carrers de vianants, bars de tapes i discoteques. Estaràs pocs minuts del Museu de la Xocolata, del Museu Picasso i del famós Barri Gòtic de Barcelona. A la zona, hi ha totes les botigues necessàries i petites botigues d'articles originals.
L'estació de metro més propera a l'edifici és la línia 1 de l'Arc de Triomf. Des d'aquesta zona podeu arribar a peu a l'Eixample, al passeig marítim ia la platja. Per a més informació contacteu amb ShBarcelona.
Espléndido apartamento, de 55m2,con ubicación inmejorable, a escasos metros del Parque de la Ciutadella, en el barrio del Born en Barcelona. Dispone de dos dormitorios, cocina americana totalmente equipada y un gran salón que da a un balcón, un cuarto de baño con ducha y un lavadero. El encanto de esta vivienda le enamorará gracias a su suelo de baldosas, sus paredes de piedra y su techo con vigas de madera vista. Es un lugar ideal para una familia o para estudiantes que quieran quedarse unos meses, doce como máximo, en la capital catalana. El servicio incluye aire acondicionado y conexión a Internet.
El Born es un barrio moderno y de moda ubicado en el corazón de la ciudad vieja. El edificio está idealmente situado, junto a la Plaza Sant Agustí Vell, cerca del magnífico Parc de la Ciutadella y su famosa fuente, lugar ideal para correr por la mañana u organizar picnics con los amigos. El Born también es un barrio festivo y animado, rodeado de museos, espacios culturales e históricos y de ocio, con restaurantes típicos, agradables terrazas, calles peatonales, bares de tapas y discotecas. Estarás pocos minutos del Museo del Chocolate, del Museo Picasso y del famoso Barrio Gótico de Barcelona. En la zona, hay todas las tiendas necesarias, así como pequeñas tiendas de artículos originales.
La estación de metro más cercana al edificio es la línea 1 del Arc de Triomf. Desde esta zona podrá llegar andando a pie al Eixample, al paseo marítimo y a la playa. Para más información contacte con ShBarcelona.
-
A92-100A
-
B81-91B
-
C69-80C
-
D55-68D
-
E39-54E
-
F21-38F
-
G1-20G
- EN TRÀMIT