
el 15/05/2025
LLOGUER DE TEMPORADA
ShBarcelona, presenta aquest immoble totalment moblat i equipat . Disposa de 50 m2 distribuïts en 1 habitació doble, 1 bany complet, cuina americana, menjador espaiós i una zona d´estudi/despatx amb un gran armari a la seva entrada. Des del saló podem accedir a la terrassa amb vistes 180 º de la ciutat. També està dotat amb aire condicionat amb opció de bomba de calor. Disposa d?internet de fibra òptica per teletreballar sense inconvenient des de casa. A més, la finca compta amb servei de porteria de matins i tardes.
El barri de Les Corts , una zona molt tranquil·la i molt ben connectada. El pis es troba entre el centre comercial de l'Illa Diagonal i l' estació de Sants . La parada de metro més propera és la d' Entença (L5) , encara que l'estació de Sants és molt a prop també, per agafar qualsevol bus, metro o tren.
Si voleu obtenir més informació sobre l'habitatge i els nostres serveis, contacteu amb ShBarcelona .
ALQUILER DE TEMPORADA
ShBarcelona, presenta este inmueble totalmente amueblado y equipado. Dispone de 50 m2 distribuidos en 1 habitación doble, 1 baño completo, cocina americana, comedor espacioso y una zona de estudio/despacho con un gran armario en su entrada. Desde el salón podemos acceder a la terraza con vistas 180º de la ciudad. También está dotado de aire acondicionado con opción de bomba de calor. Dispone de internet de fibra óptica para teletrabajar sin inconveniente des de casa. Además la finca cuenta con servicio de portería de mañanas y tardes.
El barrio de Les Corts, una zona muy tranquila y muy bien conectada. El piso se encuentra entre el centro comercial de la Illa Diagonal y la estación de Sants. La parada de metro más cercana es la de Entença (L5), aunque la estación de Sants está muy cerca también, para coger cualquier bus, metro o tren.
Si desea obtener más información sobre la vivienda y nuestros servicios, contacte con ShBarcelona.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G