el 27/06/2024


Pis de lloguer temporal de 34 m2 al districte de Gràcia de Barcelona. L'habitatge està equipat i llest perquè pugui entrar a viure com més aviat millor. L´immoble compta amb una habitació amb llit doble , una cuina americana unida al saló-menjador amb sortida a una terrassa amb vistes a la Sagrada Família i un bany amb dutxa. A més a més de tot això, l'habitatge dota d'aire condicionat, rentadora, calefacció i connexió a internet mitjançant fibra.
El districte de Gràcia està format per carrers petits i nombroses places , entre elles de les més conegudes, la Plaça del Diamant , famosa per aparèixer en un llibre de Mercè Rodoreda. La parada de transport públic més propera a l'immoble és Sagrada Família (L2 i L5) .
Voleu més informació sobre els termes i condicions de l'habitatge? Si és així, contacteu amb ShBarcelona .
Piso en alquiler temporal de 34 m2 en el distrito de Gràcia de Barcelona. La vivienda está equipada y lista para que pueda entrar a vivir lo antes posible. El inmueble cuenta con una habitación con cama doble, una cocina americana unida al salón-comedor con salida a una terraza con vistas a la Sagrada Família y un baño con ducha. Además de todo ello, la vivienda dota de aire acondicionado, lavadora, calefacción y conexión a internet mediante fibra.
El distrito de Gràcia está formado por calles pequeñas y numerosas plazas, entre ellas de las más conocidas, la Plaza del Diamant, famosa por apareer en un libro de Mercè Rodoreda. La parada de transporte público más cercana al inmueble es Sagrada Família (L2 y L5).
¿Quiere más información acerca de los términos y condiciones de la vivienda? Si es así, contacte con ShBarcelona.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G